Seo ile Web'de Maksimum Erişilirlik

Buradasınız: Profesyonel Seo > Genel > Bing Aramaları İçin İpuçları

Bing Aramaları İçin İpuçları

Kategori : Genel Tarih: 03 Ekim 2016 Yorum Yok 18.544 Okundu

Bu hafta içerisinde Bing’in baş program yöneticisi Michael Basilyan tarafından yayınlanan bir blog yazısıyla, Bing algoritmalarının web sitelerini sıralarken içerik kalitesini nasıl değerlendirdiklerini öğrenmiş olduk.
Bing’in algoritmaları yalnızca bir web sayfasının belirli bir sorguyla ne kadar alakalı olduğuna değil, aynı zamanda içeriğin itibarına, kullanılabilirliğine ve genel sunumuna da bakıyorlar. Her aramanın ardında gerçek bilgiye ihtiyaç duyan gerçek bir kullanıcı var; Bing de arama sonuçlarını göstereceği zaman bunu dikkate alıyor.

Bing, içerik kalitesinin üç belirli hususta inceliyor:

  • İtibar: İçerik, içeriğin yazarı ve içeriğin yayınlandığı web sitesi ne kadar güvenilir? Bir yazarın itibarı belirlenirken, sosyal medyadan elde edilen işaretler, referans gösterilen kaynaklar ve ismin tanınması gibi ögeler göz önünde bulunduruluyor.
  • Kullanılabilirlik: İçerik ne kadar faydalı ve detaylı? Destekleyici bilgilerin yanında uygun ölçülerde detaya inen içeriklerin, arama yapanlar için daha faydalı oldukları düşünülüyor.
  • Sunum: İçerik kolay okunabilir bir şekilde sunulmuş mu? İyi sunulmuş bir sayfa, kullanıcıyı aradığını bulmak için alakasız materyaller arasında derinlemesine inceleme yapmaya zorlayan değil, içeriğini kolay bulunabilir hale getiren sayfadır.

Reklamcılık üzerine önemli bir not:

Bing, reklamcılığın kullanılmasının önüne geçmeye çalışmıyor, hatta tam tersine şunu belirtiyor: “Bing, web sitelerinin içerikleriyle alakalı reklamlar sunan web sitelerini ve web sitesi yöneticilerini destekleyecek ve tanıtacaktır”. Yine de, firma aynı zamanda reklamlarınızın kullanıcı deneyimine zarar vermemesini ya da gezinti ögeleriyle kolayca karıştırılacak şekillerde yerleştirilmemelerini öneriyor.
İçerik kalitesi, Bing’e göre sıralama konusunda birincil etkenlerden biri. İçerik kalitesini alakayı belirlemek için kullanmanın yanında, firmanın algoritmaları bölgesel anlamda sorgu ve kapsamla alakalı olma durumuna da bakıyorlar.

Bir önceki yazımız olan Büyük Seo Firmaları Esas Seo’cuları Nasıl Öldürüyor? başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu konuyu beğendiyseniz,bize destek olmak için paylaşım yapabilirsiniz

Yazar Hakkında

Caner Kaya

Caner Kaya,Eastern Mediterranean University Bilgisayar Mühendisliği ve MBA Yüksel Lisans Eğitimini bitirdim.7 yıldır arama motoru optimizasyonu(SEO) / SEM / SMO ve diğer dijital pazarlama alanlarında danışmanlık hizmeti verdi.Türkiye'de bir çok kurumsal firma özel eğitimler ve pazarlama danışmanlıklarını ile İlgineiyorum

eticaret-seo

Yorum Gönder

İsim(Gerekli)
E-Posta(Gerekli)
Web Siteniz(Tercihen)

Mesaj Bölümü

Arama Bölümü

profesyonelseo-banner

ProfesyonelSeo.Com.TR

Yazılardan Haberdar Olun

seo
SEO Fiyat Teklifi