SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

Profesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO PlatformuProfesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO Platformu

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Seo Fiyatları
  • Blog
    • Genel
    • Temel Bilgiler
    • Seo Haberleri
    • Link İnşaası
    • Seo ve Sosyal Medya
    • Bloglar ve Seo
    • Seo Programları
    • Anahtar Kelimeler
  • Hizmetlerimiz
İLETİŞİME GEÇİN
  • Profesyonel Seo
  • Blog
  • Genel
  • Google Kullanıcı Etkileşimleri Nasıl Ölçer
 

Seo Teknikleri,Kütüphanesi ve Haberler

Cuma, 02 Ağustos 2013 / Kategorisi Genel

Google Kullanıcı Etkileşimleri Nasıl Ölçer

2013 yılın Seo ve Google gözünde yıldızı git gide parlayan bir diğer konu Google Web sitelerini kullanıcı etkileşimleri ile ilişkilendirmesi ve bu kullanıcı verilerinden yola çıkarak sitenize marka ve otorite değeri katmasıydı.Aslında bu konu Author Rank‘ın Seo katkısı ile doğrudan olmasada etkileyen faktörlerden biridir.Google Analitik kullanmamız gerekliliğinden bahsediliyor. Eğer bu servislerin hepsini kullanırsak google bizden bağımsız olarak sitede geçirilen zamanı, oluşan kaliteyi ve değer datalarını kendide saklıyor dediğimiz gibi bundan bize haber vermiyor.Bu etkileşim sitelerin kalitesini anlamak için yetiyor ve artıyor bile…Önümüzdeki yıllarda Google Analytics özelliklerinin daha üst düzeye çıkcağı ve daha karışık bir hal alıcağı aşikardır.

İlerleyen Zamanlarda büyük gelişmeler göstecek alanlardan biri de kullanıcıların  arama motorları ile etkileşime geçme biçimleridir. RSS uygulaması ilerlemeye devam ediyor ve birçok alanda sahip olunan bilgi de artıyor. Kullanıcılar arama motorlarına sadece bir arama aracı olarak değil haberleri ve kullanıcı deneyimine bağlı olarak diğer içerik türlerini ekleyen ve güncelleyen bir portal niteliğindeki geniş bir bilgi kaynağı olarak da bakıyorlar.

Google’ın Arama Birimi ve Kullanıcı Deneyimi Başkan Yardımcısı Marissa Mayer, arama motorlarında sadece arama yapmakla sınırlı kalınmayacağını ilginç bir yorumla şu şekilde dile getirmiştir:
“Bence insanlar arama sonuç sayfalarına ve web sayfalarına çok fazla açıklama eklemeye başlayacaklar. Bu sayfaları derecelendirecekler, ele ştirecekler. Bu sayfaları imleyecekler…”


“Web sayfaları” şeklinde ayrıca bir tanıma yer verilmesi Google Chrome’un (https:// www.google.com/chrome) önemini açıklayabilir. Web tarayıcısını kullanmak o sayfalara açıklama eklemeyi, sayfaları derecelendirmeyi ve kullanıcının hangi tür içeriklerle ilgilendiğini belirlemek konusunda Google’a yardımcı olmayı sağlayabilinSearch Engine Land’in genel yayın yönetmeni Chris Sherman kişiselleştirme özelliğinin gelişiminin hitki daha tamamlanmadığını düşünse de kullanıcıların arama motorlarıyla etkileşime geçmelerini ve daha iyi sonuçlar ede edilmesini mümkün kılacak şekilde arama motorlarının izleyebilecekleri ilginç ve interaktif bir yaklaşım öneriyor:

“Arama motorları bir yolunu bulana dek bırakın örnekle arama yapalım; yani içerik- ten bir sayfa gönderip tüm metni analiz ederek ve ardından geçmişteki davranışlarımızla bu analizi birleştirerek…”

 

Yeni Arama Biçimleri

Tüm bunlar, sıralama, anahtar kelime ve optimizasyon gibi SEO denince akla gelen şeylerin öneminin azaltılarak arama sırasında kullanıcıların amaçlarına ve ilgilendikleri konulara eğilmek suretiyle kullanıcılara çok daha fazla odaklanılması kapsamında yapılmış eylemlerdir. Kişiselleştirme, site yapışkanlığını daha da önemli hale getirecek. Kullanıcıların ziyaret edilmiş geçmiş siteleri arasında yer almak, akla gelen ilk bilgi kaynağı olmak hiç olmadığı kadar önemli hale gelecek.

Sadece arama sonuç sayfalarında yer almak tercih edilen bir site olmanız için yeterli olmayacak.Bu Konuda aslında kendimiz sormamız gereken en iyi soru şu olmalı Olaylara kendi açınızdan mı bakıyouz yoksa kullanıcıların açısından mı bakıyoruz?Sekötrünüzde gerçekten kullanıcıların ne aradığını biliyormusunuz ve bu bilgileri web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar ile paylaşıyormusunuz?

Zamanla, akıllı pazarlamacılar potansiyel müşterilerin dikkat sürelerinin çok kısıtlı olduğunun farkına varacaklar. Bilgi niceliği arttıkça, dikkat eksikliği yaratacak şekilde her bir bilgi için ayırabileceğimiz süre de azalıyor. Sonuç olarak da insanların arama yapma, reklamcıların onlarla etkileşime girme biçimleri büyük ölçüde değişebilir.
Temmuz 2008’de, The Atlantic’in baş makalesinin adı “Is Google Making Us Stupid?” (Google Bizi Aptallaştırıyor mu?) idi (https://www.theatlantic.com/doc/2OO8O7/ google). Makalede temel olarak Google’ın kapasitesinin çok büyük olması nedeniyle insanların yapması gerekenlerin azaldığından bahsediliyordu. Durum böyle olmaya da devam edecek. Nihayetinde, “Google Masaüstü Arama Motoru” gibi bir araç sayesinde “tüm hayatınız” 7/24 anında ulaşılabilir durumda iken ve bütün insanlık tarihini anında ayrıntılarıyla öğrenebiliyorken kim bu bilgileri aklında tutmaya çalışır ki?
Bu gibi değişikliklerin olması durumunda bugün “SEO” adını kullanırken ima ettiğimiz sorumluluklar ilerde, şu anda var olmayan yeni bir dizi mekanizma sayesinde yayıncıların potansiyel müşteri kazanmalarına yardımcı olmak gibi sorumluluklara dönüşebilirler.

Bir önceki yazımız olan Markalaşma Çalışması=Seo Çalışması başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu Konular ilginizi cekebilir mi ?

Google Araçları Ötesinde Sırayı Görüntüleme
Seo Yalanları ve Gerçekleri
Google ve Sosyal Medya Siteleri

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılan Konuları Burada

  • Kurumsal Facebook kullanımı için püf noktaları!

    İletişim kelimesi, TDK’ da “Duygu, düşünce veya...
    0 comments
  • Teknik Bir SEO Süreci Oluşturmak

    SEO rekabetinde SEO firmaları ve SEO danışmanla...
    0 comments
  • Kelime Kısaltmaları ile SEO ve Google

    Google bazı kelime kısaltmaları ile kelimenin a...
    0 comments
  • Saygın ve Otoriter Site Sahibi Olmanın 5 Yolu

    Kaliteli, yeterli ve otoriter bir site hazırlam...
    0 comments
  • Backlink Stratejileri Geliştirme ve SEO

    Backlink arama motorlarının var olduğu günden b...
    0 comments

Kategori ve Bölümler

  • Anahtar Kelimeler
  • Bloglar ve Seo
  • Genel
  • Link İnşaası
  • Seo Haberleri
  • Seo Programları
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Temel Bilgiler

Peynir Ekmek Gibi Gidenler

  • Edu ve Gov Backlink Bulma Programı - 83.505 Okundu
  • Önümüzdeki birkaç ay içinde 10 Yeni SEO Değişikliği - 51.313 Okundu
  • Ücretsiz Organik Hit(Denemek İsteyenlere) - 50.896 Okundu
  • Google Örümceklerinin Kullanımını ve Site Yükseltme - 40.582 Okundu
  • Rakip Sitelerin Hitini Öğrenin - 39.315 Okundu
  • Otomatik Türkçe Dizin Ekleme - 38.581 Okundu
  • Seo Yapılmış Bir Sitenin 10 Unsuru - 37.348 Okundu
  • ForumBot v2.4 Cracked - 36.157 Okundu
  • Serp’Deki Otoriter Siteleri Bulmak İçin 2 Seo Aracı - 29.697 Okundu
  • Blog Yazınız İçin Konu mu Arıyorsunuz? - 25.637 Okundu

Sizden Gelen Yorumlar

  • Yükleniyor...

Etiket Bulutu

Neden Bizi Seçmelisiniz?

  1. 2017 Günsel Seo Algoritma Çalışması
  2. Sitenizi Ziyaret edenler sadece eş,dost ve arkadaştan ibaretmi ?
  3. Sitenizin Ürünlerini kimse incelemiyor ve satışar dibe vurmuş durumda mı?
  4. Profesyonel SEO ile %100 Garantili İlk Sayfa..

 

BİLGİ DEPOSU

  • Temel Bilgiler
  • Link İnşaası
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Seo Programları
  • Bloglar ve Seo
  • Anahtar Kelimeler

Sosyal İletişim

  • İletişim ve Ofislerimiz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Kayalar Bilişim

  • HAKKIMIZDA

© 2017 Profesyonel Seo Danışmanlık,Eğitim,Yayıncılık ve Dış Ticaret .

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Sponsor Link:Miray Kaya-
Büyük nazar boncuğu

TOP