FORGOT YOUR DETAILS?

Teknik Bir SEO Süreci Oluşturmak

SEO rekabetinde SEO firmaları ve SEO danışmanları problem olarak teknik bir SEO süreci oluşturmak ve doğru SEO Stratejileri uygulamak ile karşı karşıya kalabiliyorlar. Doğru ve teknik bir SEO süreci oluşturmak ilerde karşılaşılacak sorunların önceden kestirilmesinde ve daha sonra büyük sorunlara dönüşmeden müdahele edilmesinde çok önemli bir rol oynar. Özellikle Doğru Sayfaya Doğru SEO ve diğer tamamlayıcı SEO Teknikleri kullanılmalıdır. Daha gelişmiş,

Kelime Kısaltmaları ile SEO ve Google

Google bazı kelime kısaltmaları ile kelimenin açılımının aynı anlamı ifade ettiği algılıyor ve hem SEO kriterlerine hem de arama sonuçlarına da bunu çok yakın bir şekilde yansıtıyor. Google’ın amacı kullanıcıya aradığını sunmaktır. Kelimelerin kısaltma ve açılımlarını da bu sebeple kullancıya daha iyi hizmet verebilmek için benzer bir şekilde değerlendiriyor. Bunu arama yaparken de görebilirsiniz. Bildiğiniz
Kaliteli, yeterli ve otoriter bir site hazırlamak çok da kolay değildir. Hele bu sitenizin hedeflediğiniz kelimelerde yükselmesi ve ziyaretçi getirmesi, hedef kitlenize ulaşması zor ve de zahmetli bir iştir. Sitenizin internet ortamından adından söz ettirmesi, markalaşması, insanları tarafından beğenilmesi, paylaşılması retweet edilmesi ve linkler verilerek ziyaretçi yönlendirilmesi de çok kolay değildir. Bunlar aslında SEO çalışmalarınında
Backlink arama motorlarının var olduğu günden bu yana arama motorları ve dolayısıyla Web yöneticileri tarafından en fazla önem verilen faktörleirn başında geliyor. Hatta birçok web yöneticisi SEO = backlink mantığını benimsemiş durumda. Elbetteki SEO sadece backlinkden ibaret değil ama her ne kadar algılaması değişse de arama motorları için backlink hala çok önemli bir faktör. Geçenler

Online itibar, dijital PR nedir?

Online itibar yani başka bir ifade ile dijital PR, bir şirketi ya da bir markayı ya da herhangi bir online platformun yönetilmesini sağlamak ve iyileştirmek için çevrim içi yöntemlerin ve araçların kullanılması anlamına gelir. Başka bir tanım ile online itibar, bireysel ve kurumsal şirketlerin sanal ortamdaki faaliyetlerinin ne şekilde algılandığını ve müşterilerinin firma ile ilgili görüş
Satın alma süreçleri söz konusu olduğunda müşteriler, marka reklamlarını değil de, ağızdan ağıza pazarlamayı ve diğer insanların tavsiyelerini daha güvenilir buluyor. Evet kitlesel reklamlar güçlü bir erişim için hala büyük önem taşıyor, fakat tek başına marka farkındalığı yaratmak için yeterli değil. Ürün ve hizmet satın almak isteyen bir insan için kişisel yaklaşımlar da en az
Twitter her bireyin söz sahibi olduğu bir alna kurumsal olarak kullanmak istenildiğinde ise özelliklerinin iyi bilinmesi gerekir. Facebook’a göre farklı dinamiklere sahip bir sosyal ağ, Twitter daha çok metin ve metne bağlı fotoğraf ve kısa video paylaşımı prensibiyle çalışır. İçeriğin kontrolünün çok zor olduğu bir yer olan Twitter’ı mümkün olduğu kadar dikkatli kullanmak gerekir. Peki
Sosyal medyanın organik olarak kullanıcılara düşme oranı azaldığından beri reklam vermek markaların en büyük kurtarıcısı oldu. Bu sayede ortalama içeriklerle bile bir çok insana ulaşabilen yüksek reklam bütçesi olan markaların fazla çaba harcamadığını da görmek mümkün. Bütçesi olan markalar her şekilde insanlara ulaşıyorlar, ya elinde yeterince bütçesi olmayan küçük işletmeler bu durumda ne yapacak diye soracak
a
Bu sorunun cevabını bu yazıdan sonra siz verin isterim. Sosyal medyanın ister tarafı olun ister karşıtı olun bir gerçek vardır ki; o da sosyal medya olgusunun varlığı. Görmezden gelinmesi ya da eleştirilmesinin bu sonuca hiçbir etkide bulunmamaktadır. Bunun için bu sürecin tüm yönleriyle iyi analiz edilip buna göre yol haritasının netleştirilmesi gerekir. Enteresan bir husus
Gün geçtikçe gelişen, geliştikçe değişen, değiştikçe hayatımıza renk katan sosyal medya bu ay yeni güncellemeleri ile kullanıcıları için daha pratik ve eğlenceli zaman geçirme imkanı sunuyor. Beklenilen hatta beklemekle yetinmeden söylenip durduğumuz İnstagram’da   birden  fazla hesap ekleme artık mümkün. (İlk olarak Kasım 2015’ de Android  platformunda test etmeye başlanmıştı.) Tek cihaz üzerinden birden fazla hesap
TOP