FORGOT YOUR DETAILS?

Backlink arama motorlarının var olduğu günden bu yana arama motorları ve dolayısıyla Web yöneticileri tarafından en fazla önem verilen faktörleirn başında geliyor. Hatta birçok web yöneticisi SEO = backlink mantığını benimsemiş durumda. Elbetteki SEO sadece backlinkden ibaret değil ama her ne kadar algılaması değişse de arama motorları için backlink hala çok önemli bir faktör. Geçenler

Online itibar, dijital PR nedir?

Online itibar yani başka bir ifade ile dijital PR, bir şirketi ya da bir markayı ya da herhangi bir online platformun yönetilmesini sağlamak ve iyileştirmek için çevrim içi yöntemlerin ve araçların kullanılması anlamına gelir. Başka bir tanım ile online itibar, bireysel ve kurumsal şirketlerin sanal ortamdaki faaliyetlerinin ne şekilde algılandığını ve müşterilerinin firma ile ilgili görüş
Satın alma süreçleri söz konusu olduğunda müşteriler, marka reklamlarını değil de, ağızdan ağıza pazarlamayı ve diğer insanların tavsiyelerini daha güvenilir buluyor. Evet kitlesel reklamlar güçlü bir erişim için hala büyük önem taşıyor, fakat tek başına marka farkındalığı yaratmak için yeterli değil. Ürün ve hizmet satın almak isteyen bir insan için kişisel yaklaşımlar da en az
Twitter her bireyin söz sahibi olduğu bir alna kurumsal olarak kullanmak istenildiğinde ise özelliklerinin iyi bilinmesi gerekir. Facebook’a göre farklı dinamiklere sahip bir sosyal ağ, Twitter daha çok metin ve metne bağlı fotoğraf ve kısa video paylaşımı prensibiyle çalışır. İçeriğin kontrolünün çok zor olduğu bir yer olan Twitter’ı mümkün olduğu kadar dikkatli kullanmak gerekir. Peki
Sosyal medyanın organik olarak kullanıcılara düşme oranı azaldığından beri reklam vermek markaların en büyük kurtarıcısı oldu. Bu sayede ortalama içeriklerle bile bir çok insana ulaşabilen yüksek reklam bütçesi olan markaların fazla çaba harcamadığını da görmek mümkün. Bütçesi olan markalar her şekilde insanlara ulaşıyorlar, ya elinde yeterince bütçesi olmayan küçük işletmeler bu durumda ne yapacak diye soracak
a
Bu sorunun cevabını bu yazıdan sonra siz verin isterim. Sosyal medyanın ister tarafı olun ister karşıtı olun bir gerçek vardır ki; o da sosyal medya olgusunun varlığı. Görmezden gelinmesi ya da eleştirilmesinin bu sonuca hiçbir etkide bulunmamaktadır. Bunun için bu sürecin tüm yönleriyle iyi analiz edilip buna göre yol haritasının netleştirilmesi gerekir. Enteresan bir husus
Gün geçtikçe gelişen, geliştikçe değişen, değiştikçe hayatımıza renk katan sosyal medya bu ay yeni güncellemeleri ile kullanıcıları için daha pratik ve eğlenceli zaman geçirme imkanı sunuyor. Beklenilen hatta beklemekle yetinmeden söylenip durduğumuz İnstagram’da   birden  fazla hesap ekleme artık mümkün. (İlk olarak Kasım 2015’ de Android  platformunda test etmeye başlanmıştı.) Tek cihaz üzerinden birden fazla hesap
Google hayatımıza girdiğinden beri bize çok fazla katkısı oldu. Benzer durum Facebook ve Twitter içinde var diyebiliriz.Google’ın arama sonuçlarında giderek artarak kalitesi bir süre sonra onu en çok tercih edilen arama motoru yapmaya doğru ilerletti. 2004 yılında kullanım oranlarının artması ile patlama yapmıştı. Tercih edilme oranının artması ile beraber SEO ve Adwords reklamcılık adı altında
Her geçen gün biraz daha fazla tüketici interneti arama yapmak ve bir şeyler satın almak için kullandığından, arama motoru optimizasyonu web geliştirme ve pazarlama açısından sürekli artan önemde zorunlu bir teknik haline geldi. Aşağıdaki sorular bir SEO projesine başlamadan önce SEO yapısının kapsamını değerlendirmenize ve boşlukları doldurmanıza yardımcı olacaktır. SEO stratejisi Bir SEO stratejiniz var
5 yıldan daha kısa sürede hayatımızın vazgeçilmezlerinden birisi haline gelen sosyal medya, bugün geleneksel iletişim biçimlerini temelinden değiştiriyor. Medyanın haber verme şeklinden markaların müşterilerine ulaşma biçimlerine, kullanıcıların iletişim kurma yöntemlerinden kullandığımız iletişim araçlarına kadar her şey sosyal medyanın gücünün etkisi ile dönüşümden geçiyor.   Hedefli iletişim Her ne kadar sosyal medya kampanyalarının hepsinin amacı ve
TOP