SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

Profesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO PlatformuProfesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO Platformu

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Seo Fiyatları
  • Blog
    • Genel
    • Temel Bilgiler
    • Seo Haberleri
    • Link İnşaası
    • Seo ve Sosyal Medya
    • Bloglar ve Seo
    • Seo Programları
    • Anahtar Kelimeler
  • Hizmetlerimiz
İLETİŞİME GEÇİN
  • Profesyonel Seo
  • Blog
  • Link İnşaası
  • Inbound Pazarlama Nedir?
 

Seo Teknikleri,Kütüphanesi ve Haberler

Pazar, 10 Ocak 2016 / Kategorisi Link İnşaası

Inbound Pazarlama Nedir?

2006 yılından beri Inbound pazarlama dijital pazarlamada etkin bir rol oynamaktadır. Bu teknikte, kaliteli içerik üretmek esastır. Bu sayede de siz müşteriyi değil, müşteri aradıklarının tümünü sitenizde buluyor olacaktır. Müşterinin ilgi alanlarına paralel olarak hazırlanmış içerik onda da ilgi uyandırmış olacaktır. Inbound pazarlama yöntemi temelde dört adımda ilerlemektedir. Bunlar Cezbet-Dönüştür-Bağla ve Hoşnut et adımlarıdır. Bu adımların gerçekleşmesi içinde de kullanılacak bir takım araçlar bulunur.

Günümüzde artık kitleler ilgi uyandıracak ve kaliteli içerikten hoşlanmaktadırlar. Bu bakımdan Inbound pazarlama bu teknik çerçevesinde hareket eder.

inbound-pazarlama-adımları

Inbound Pazarlamayı oluşturan ana temelleri irdelemek gerekirse,

Öncelikle müşteriyi hedefleyen kaliteli içerik yaratmak gerekir. Kişilerin firmanızı ararken geçirdiği evreler ve her evrenin de farklı aksiyonları içerdiğini unutmamanız gerekir. Elde edilen tüm verileri hedef kitlenizle etkileşime geçince kullanmalı ve onları şirketinize daha fazla yakınlaştırmalısınız. Inbound pazarlama tekniklerini her an kullanabilirsiniz. Inbound pazarlamada tek seslilik esastır. Bu bakımdan uyumlu ve tek merkezden yürütülen çalışmalar başarılı olabilmektedir.

Pazarlamanın rahatsız edici öğelerden uzaklaştırılıp doğru yerde, doğru teknikler ile sunulması önemlidir. Bu bakımdan yazımızın bu kısmında da 4 adet pazarlama aktivitesini irdeliyor olacağız. Daha önce bahsettiğimiz gibi bunlar, Cezbet-Dönüştür-Bağla ve Hoşnut et adımlarıdır.

Inbound-Metodolojisi (1)

Cezbet kategorisinden başlarsak… Sitenize öncelikli olarak nitelikli ve potansiyel müşteri sayılacak kimlikteki grubu çekmeniz gerekir. Bu grup alıcı karakterdeki grup olarak tanılanmıştır. Bu gruptaki tüm ortak değerler de benzerdir. Hedefler, zorluklar, itiraz noktaları benzer alıcılar için ortak özellikler sergiler. Bu bakımdan bu müşterileri çekmeye yönelik olarak SEO, Sosyal Medya, Blog, Açılış Sayfaları kullanarak doğru trafiği elde edebilirsiniz. Bu amaç ile blog oluşturabilir, sosyal medya araçlarını kullanabilir, SEO’dan yararlanabilir ve açılış sayfaları ile doğru trafiği sitenize çekebilirisiniz.

Dönüştürme adımında ise, Cezbet sürecinde yakalamış olduğunuz müşterilerin iletişim bilgilerini alarak onları potansiyel bir müşteriye dönüştürebileceğinizi bilmelisiniz. Bu noktada eylem çağrıları, açılış sayfaları, formlar, iletişim veri tabanını kullanabilirsiniz.

Sıradaki adımımız olan Bağla adımı ile doğru pazarlama tekniklerini kullanarak potansiyel müşterilerimizi sitemize bağlamalıyız. Bu süreçte gereken araçlar ise aday skoru, e-posta, pazarlama optimizasyonu, kapalı döngü raporlama adımları olmaktadır.

Inbound pazarlama teknikerlerinde sitenizden alışveriş yapmış olan bir müşteri ile bir kerelik değil uzun vadeli bir birliktelik hedeflemelisiniz. Bu bakımdan onu hoşnut etmeniz önemlidir. Bu sayede mevcut müşterilerinizi de koruyarak olumlu referans elde etmiş olacaksınız. Akıllı eylem çağrıları, sosyal medya, e posta ve pazarlama otomasyonu ile hoşnut et sürecinde de başarıyı yakalayabilirsiniz.

Günümüzün yepyeni pazarlama yaklaşımı olan Inbound pazarlama teknikleri ile bir yabancı çeşitli aşamalardan geçerek adeta markanızın fanatiği haline gelebilir. Bu süreçte ziyaretçi çekme, aday müşteri oluşturma, müşteri olup onu hoşnut ederek güçlü bir marka haline gelebilirsiniz. Unutmayın, doğru zamanda, doğru teknikler ile atılan adımlar her zaman olumlu geri dönüş vermektedir.

Bir önceki yazımız olan Backlinklerinizi Rakiplerinizden Saklama Yöntemi başlıklı makalemizde backlik gizleme ve backlink saklama hakkında bilgiler verilmektedir.

Bu Konular ilginizi cekebilir mi ?

Inorganic vs. Organic Backlink Stratejisi
Google’ın Backlinlerde Aradığı Özellikler
Yeni Web Sitesi Eski Bir Web Sitesini Nasıl Geçebilir

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılan Konuları Burada

  • Kurumsal Facebook kullanımı için püf noktaları!

    İletişim kelimesi, TDK’ da “Duygu, düşünce veya...
    0 comments
  • Teknik Bir SEO Süreci Oluşturmak

    SEO rekabetinde SEO firmaları ve SEO danışmanla...
    0 comments
  • Kelime Kısaltmaları ile SEO ve Google

    Google bazı kelime kısaltmaları ile kelimenin a...
    0 comments
  • Saygın ve Otoriter Site Sahibi Olmanın 5 Yolu

    Kaliteli, yeterli ve otoriter bir site hazırlam...
    0 comments
  • Backlink Stratejileri Geliştirme ve SEO

    Backlink arama motorlarının var olduğu günden b...
    0 comments

Kategori ve Bölümler

  • Anahtar Kelimeler
  • Bloglar ve Seo
  • Genel
  • Link İnşaası
  • Seo Haberleri
  • Seo Programları
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Temel Bilgiler

Peynir Ekmek Gibi Gidenler

  • Edu ve Gov Backlink Bulma Programı - 83.696 Okundu
  • Ücretsiz Organik Hit(Denemek İsteyenlere) - 51.820 Okundu
  • Önümüzdeki birkaç ay içinde 10 Yeni SEO Değişikliği - 51.342 Okundu
  • Google Örümceklerinin Kullanımını ve Site Yükseltme - 40.699 Okundu
  • Rakip Sitelerin Hitini Öğrenin - 39.363 Okundu
  • Otomatik Türkçe Dizin Ekleme - 38.873 Okundu
  • Seo Yapılmış Bir Sitenin 10 Unsuru - 37.379 Okundu
  • ForumBot v2.4 Cracked - 36.294 Okundu
  • Serp’Deki Otoriter Siteleri Bulmak İçin 2 Seo Aracı - 29.750 Okundu
  • Blog Yazınız İçin Konu mu Arıyorsunuz? - 25.688 Okundu

Sizden Gelen Yorumlar

  • Yükleniyor...

Etiket Bulutu

Neden Bizi Seçmelisiniz?

  1. 2017 Günsel Seo Algoritma Çalışması
  2. Sitenizi Ziyaret edenler sadece eş,dost ve arkadaştan ibaretmi ?
  3. Sitenizin Ürünlerini kimse incelemiyor ve satışar dibe vurmuş durumda mı?
  4. Profesyonel SEO ile %100 Garantili İlk Sayfa..

 

BİLGİ DEPOSU

  • Temel Bilgiler
  • Link İnşaası
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Seo Programları
  • Bloglar ve Seo
  • Anahtar Kelimeler

Sosyal İletişim

  • İletişim ve Ofislerimiz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Kayalar Bilişim

  • HAKKIMIZDA

© 2017 Profesyonel Seo Danışmanlık,Eğitim,Yayıncılık ve Dış Ticaret .

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Sponsor Link:Miray Kaya-
Büyük nazar boncuğu

TOP