SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

Profesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO PlatformuProfesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO Platformu

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Seo Fiyatları
  • Blog
    • Genel
    • Temel Bilgiler
    • Seo Haberleri
    • Link İnşaası
    • Seo ve Sosyal Medya
    • Bloglar ve Seo
    • Seo Programları
    • Anahtar Kelimeler
  • Hizmetlerimiz
İLETİŞİME GEÇİN
  • Profesyonel Seo
  • Blog
  • Genel
  • Marka Yönetimin Seo Etkisi
 

Seo Teknikleri,Kütüphanesi ve Haberler

Salı, 15 Nisan 2014 / Kategorisi Genel

Marka Yönetimin Seo Etkisi

imagesHalkla ilişkiler ile ilgili son zamanlarda stratejik iletişim, kriz yönetimi, itibar yönetimi konularında büyük ilerlemeler sağlıyor. Özellikle de itibar yönetimi , halkla ilişkilerin önemli konularında üst sıralarda yer almaktadır. Büyük ve küçük işletmeler günümüz piyasa ve online koşullarında, finansal varlıklarının dışında kredibilitelerini de yönetmek durumundalar. Çünkü en yakın örnek olan sosyal medya gerçeği markaların bilinirlik seviyelerinin daha ön planda olmasını  kısa zamana indirirken , bir yandan da marka-müşteri ilişkisini tüm mecraya duyurabilme yeteneğine sahiptir. Günümüzde sadece müşteriyi memnun etmek artık yeterli değil. Tüm sosyal platformları dikkate alarak daha global ve yerele özgü işletme politikaları geliştirilmesi gerekmektedir.

 

Online itibar Yönetimi Nedir?

  • Prevention ( Korunma , Önleme )
  • Monitoring ( İzleme )
  • Mitigation ( Hafifletme )
  • Analysis ( Analiz )

Ürün,ürün içerikleri, servis ,bilgi , marka ve en önemlisi bu markaların kişiler üzerindeki dijital ve sosyal ortamlardaki algı yönetimlerini temel alan bu teknoloji, arama motoru pazarlamacılığından arama motoru optimizasyonuna, internet ve sosyal medya takibine, online müşteri ilişkileri yönetiminden bilişim hukukuna kadar bir çok farklı konuda yapılan çalışmaların tümüdür.Özetlemek gerekirse, online itibar yönetimi

  • Arama Motoru Optimizasyonu
  • Marka-Müşteri İlişkileri
  • Bilişim Hukuku

olmak üzere üç ana başlıktan oluşuyor. Ve tabi ki bizi ilgilendiren kısmı ise “Arama Motoru Optimizasyonu”.

Ürününüzün ve ya en önemlisi markanızın arama motorları sonuç sayfalarında (SERPs) ki metinler,görseller ve sonuçlardaki markanız hakkında dezavantaj yaratacak içeriklerle dolu olmasını asla istemezsiniz değil mi?

Online itibar yönetimi ve arama motoru optimizasyonu verileri birleştirildiğinde hedeflenen kelimelerdeki 2012 yılı verilerine göre ilk sayfadaki sonuçları inceleyen kesim %80′inden fazladır. Bu %80′lik kesimin ilk sayfadaki tıklama ve gezinme oranını özelleştirirsek aşağıdaki verileri elde etmiş oluruz.

 

1. sıra – %42.13     6. sıra – % 4.05

2. sıra – %11.90     7. sıra–  % 3.41

3. sıra -% 8.50       8. sıra -% 3,01

4. sıra -% 6.06       9. sıra -% 2,85

5. sıra -% 4.92        10.sıra -% 2,99

Bu verilere göre markanızın arama motoru optimizasyonu sonuç sayfalarında itibarının ne kadar önem arz ettiğini ortaya koymaktadır. Bu talebi büyük bir arza çeviren Google ise Google Dashboard bölümünde  ” Me on the Web ” alt kategorisi açarak online itibar yönetimini ne kadar önemsediğini bir kez daha kanıtlamış oldu. Bu bölümden markanız / şahsınız hakkında olumlu,olumsuz tüm içerikleri kısa sürede takip edebilir ve yeni yazılan yazılardan indexlendiği anda ilk siz haberdar olup hız kaybetmeden müdahele edebilirsiniz.

 

İnternet üzerindeki ve sosyal platformdaki  itibarımız önemli ölçüde markamızın veya ürünümüzün itibarını da etkileyecektir. Bunun nedeni ise kullanıcıların bir konu hakkında karar vermeden önce ürünleri , içerikleri ve markaları tüm arama motorlarında aramasıdır. Bu aramalar sonucunda ve yukarıdaki belirttiğimiz gezinme / tıklanma oranları da göz önünde bulundurulsa hedeflenen kitleye en kısa sürede olumlu / gerçek verilerin ulaştırılması ve ya arama sonuç sayfalarındaki markanız hakkındaki olumsuz / gerçek dışı verilerin ortadan kaldırılmasında SEO’nun önemi yadsınamaz.

Peki Ne Yapmalıyız?

Öncelikle hedef kitlemizi bizi arama motoru optimizasyonunda hangi kelimelerle aradıklarını WM Tools , Analytics ve ya diğer ziyaretçi istatistiği tutan araçlardan temin edebiliriz. Bu kelimelerdeki çıkan içeriklerimizi ve ziyaretçilerin bu içerikler hakkındaki yorumlarını “Me on the Web” bölümünden inceleyebilir ve hızlı bir şekilde indexlenenen sayfalarsdan haberdar olup çözüm odaklı sonuçlar elde edebiliriz.

Daha sonra bu sonuçları daha iyiye yönlendirmek için sosyal platformu da içine katarak farklı bakış açılarını ve gerçek olan olguları kısa sürede hedeflenen kitleye ulaştırabiliriz. Hala markanızın / ürününüzün / şahsınızın Online İtibar Yönetimi’ni takip etmiyorsanız , rakipleriniz her zaman 1-0 önde demektir!

Bir önceki yazımız olan Aşırı SEO Riski Nasıl Azaltılır başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu Konular ilginizi cekebilir mi ?

Co-Citation ve Co-Occurrence Nedir ?
SEO Outsourcing Nedir?
2017 Artık Olmasın Dediğimiz Seo Uygulamaları

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılan Konuları Burada

  • Kurumsal Facebook kullanımı için püf noktaları!

    İletişim kelimesi, TDK’ da “Duygu, düşünce veya...
    0 comments
  • Teknik Bir SEO Süreci Oluşturmak

    SEO rekabetinde SEO firmaları ve SEO danışmanla...
    0 comments
  • Kelime Kısaltmaları ile SEO ve Google

    Google bazı kelime kısaltmaları ile kelimenin a...
    0 comments
  • Saygın ve Otoriter Site Sahibi Olmanın 5 Yolu

    Kaliteli, yeterli ve otoriter bir site hazırlam...
    0 comments
  • Backlink Stratejileri Geliştirme ve SEO

    Backlink arama motorlarının var olduğu günden b...
    0 comments

Kategori ve Bölümler

  • Anahtar Kelimeler
  • Bloglar ve Seo
  • Genel
  • Link İnşaası
  • Seo Haberleri
  • Seo Programları
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Temel Bilgiler

Peynir Ekmek Gibi Gidenler

  • Edu ve Gov Backlink Bulma Programı - 83.505 Okundu
  • Önümüzdeki birkaç ay içinde 10 Yeni SEO Değişikliği - 51.312 Okundu
  • Ücretsiz Organik Hit(Denemek İsteyenlere) - 50.895 Okundu
  • Google Örümceklerinin Kullanımını ve Site Yükseltme - 40.582 Okundu
  • Rakip Sitelerin Hitini Öğrenin - 39.315 Okundu
  • Otomatik Türkçe Dizin Ekleme - 38.579 Okundu
  • Seo Yapılmış Bir Sitenin 10 Unsuru - 37.348 Okundu
  • ForumBot v2.4 Cracked - 36.157 Okundu
  • Serp’Deki Otoriter Siteleri Bulmak İçin 2 Seo Aracı - 29.697 Okundu
  • Blog Yazınız İçin Konu mu Arıyorsunuz? - 25.637 Okundu

Sizden Gelen Yorumlar

  • Yükleniyor...

Etiket Bulutu

Neden Bizi Seçmelisiniz?

  1. 2017 Günsel Seo Algoritma Çalışması
  2. Sitenizi Ziyaret edenler sadece eş,dost ve arkadaştan ibaretmi ?
  3. Sitenizin Ürünlerini kimse incelemiyor ve satışar dibe vurmuş durumda mı?
  4. Profesyonel SEO ile %100 Garantili İlk Sayfa..

 

BİLGİ DEPOSU

  • Temel Bilgiler
  • Link İnşaası
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Seo Programları
  • Bloglar ve Seo
  • Anahtar Kelimeler

Sosyal İletişim

  • İletişim ve Ofislerimiz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Kayalar Bilişim

  • HAKKIMIZDA

© 2017 Profesyonel Seo Danışmanlık,Eğitim,Yayıncılık ve Dış Ticaret .

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Sponsor Link:Miray Kaya-
Büyük nazar boncuğu

TOP