SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

Profesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO PlatformuProfesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO Platformu

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Seo Fiyatları
  • Blog
    • Genel
    • Temel Bilgiler
    • Seo Haberleri
    • Link İnşaası
    • Seo ve Sosyal Medya
    • Bloglar ve Seo
    • Seo Programları
    • Anahtar Kelimeler
  • Hizmetlerimiz
İLETİŞİME GEÇİN
  • Profesyonel Seo
  • Blog
  • Seo Programları
  • SEO Çalışmalarında Başarıyı Ölçeklendirmek
 

Seo Teknikleri,Kütüphanesi ve Haberler

Salı, 20 Eylül 2016 / Kategorisi Seo Programları

SEO Çalışmalarında Başarıyı Ölçeklendirmek

olcumleme-imgBirçok google uzmanının ortak sorunu yaptıkları çalışmalarda başarıyı müşterilerine göstermek oluyor. Bu yazımızda ölçeklendirme raporunuzu nasıl hazırlayabileceğinizi ve neleri kriter olarak alabileceğinizi açıkladık.

Google algoritmasının evrim geçirmesi ile birlikte SEO çalışmalarında da ölçeklendirme kriterleri ister istemez değişiyor. Uzun yıllardır başarı hedeflenen anahtar kelimenin konumuna göreölçeklendirilirken anahtar kelimeden alınan linklerin geçerliliğini yitirmesi ile birlikte ölçeklendirme kriterleri değişmeye devam ediyor. Backlink algoritmasındaki güncellemeler öncesinde SEO çalışmalarında hedeflenen anahtar kelimelerden link alınırken güncellemeler ile birlikte anahtar kelime çeşitliliği oldukça önem kazandı. Hatta anahtar kelimeden link almak tehlikeli bir hal aldı desek pek de yanlış olmaz. SEO böylesine bir evrim geçirirken başarıyı ölçeklendirme şekli de elbetteki değişecekti.

Hemen hemen her Dijital pazarlama ajansı SEO çalışmalarının belli tarihlerinde müşterilerine ölçümleme raporu sunarlar. Her ajans ölçümleme değişkenlerini kendisi belirlerken biz müşterilerimiz ile SEO çalışmasına başlamadan önce başarı ölçümleme değişkenlerini belirliyoruz. Anahtar kelime sayısı yüksek olan internet sitelerinde ölçümleme SEO görünürlüğüne göre yapılırken bir yada iki anahtar kelime hedefleyen internet sitelerinde anahtar kelime konumu ölçümlemede değişken olarak belirleniyor. Ülkemizde her ne kadar anahtar kelime konumu müşteriler tarafından kıstas olarak görülse de birçok Avrupa ülkesinde kıstas marka bilinirliği olarak alınabiliyor. Biz ölçümleme kriteri ne olursa olsun SEO çalışmalarını yürütürken tanıtım yazılarında müşterilerimizin itibar yönetimini de yapmayı ihmal etmiyoruz.

Ölçeklendirme de kıstas ister itibar yönetimi olsun, ister anahtar kelime konumu olsun isterse google görünürlüğü olsun tümünde ortak payda ziyaretçi sayısının artması olarak belirlenebilir. Bu yüzden arama motoru uzmanlarının çalışmaya başlamadan önce temel kriter olarak ziyaretçi sayısı kıstas alması ve bunu müşteriye bildirmesi en doğrusu olacaktır. Zira siz yaptığınız çalışmalarda istediğiniz kadar başarılı olun bunu müşterinize anlatamadığınız taktirde müşteriniz sizi durumu kurtarmak isteyen bir satıcı olarak görebilir.

Ölçümleme Raporunda Neleri Kullanabilirim:

Yaptığınız çalışmaların ölçümlemesini müşterinize birçok farklı şekilde yapabilirsiniz. Bunları maddeler halinde listeleyecek olursak;

  • İstatistik araçları: Tüm müşterileriniz için alacağınız ortak kıstas sitenin ziyaretçi sayısı olarak belirlenebilir. Zaten bir anahtar kelimede çıkmak isteyen müşterileriniz de o anahtar kelimede çıkarak daha fazla kitleye ulaşmak istemiyor mu ? Hedef aynı ise farklı yollardan gitmenizin ne gibi bir sakıncası olabilir ki. Ziyaretçi sayısını kıstas olarak aldığınız müşterilerde Google Analytics, Yandex Metrica, Clicky gibi istatistik servislerini kullanarak ölçümleme raporları hazırlayabilirsiniz. İstatistik servisleri ile ilgili bu linkteki yazımızı okumanızda fayda var.

analytics-2

SEO Görünürlüğü: Search Metrics’i kullanarak müşterilerinize SEO görünürlüğünüze dair rapor hazırlayabilirsiniz. Bu araç ile anahtar kelimelerinizdeki haftalık değişimi görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca Winners sekmesi sayesinde rekabetçileriniz ile  karşılaştırma gerçekleştirebilirsiniz.

seo-gorunurlugu

İtibar Yönetimi: İtibar yönetimi için arama motorunda firma adınızı yazarak çıkan sonuçları inceleyebilirsiniz. Arama sonuçlarında kötü yorumlar yerine sizin yazdırdığınız övgü içerikli tanıtım yazıları çıktığında eminim müşterileriniz bu durumdan memnun olacaktır.

online-itibar-yonetimi

SERP Sıralama: SEO çalışmalarında en fazla başvurulan ölçümleme kriteri hiç şüphe yok ki anahtar kelime sıralaması. Bunun için yerli ve yabancı birçok araç mevcut. Ben size bunlardan en işlevsel olan positionly aracını önereceğim. Bu araç sayesinde sisteme eklediğiniz anahtar kelimelerdeki sıralama durumunu günlük olarak takip edebilir sistemin size sunduğu raporlama hizmetini kullanabilirsiniz. Bunun dışında sisteme rakiplerinizi de ekleyerek onların da durumunu kontrol edebilir rakileriniz ile kendinizi karşılaştırabilirsiniz.

positionly

Gördüğünüz gibi SEO operasyonlarında başarıyı ölçeklendirmek için birden fazla kriteri kullanabilirsiniz. Tavsiyemiz müşterileriniz ile anlaşırken hangi kriteri baz alacağınızı kararlaştırmanız ve raporlamanızı buna göre yapmanız. Aksi taktirde başarılarınızı açıklamak çok zor olabilir.

Bir önceki yazımız olan WikiAssault Crack ve Seo Çalışması başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu Konular ilginizi cekebilir mi ?

Seo Uzantıları Ve Eklentilerinden En İyi Şekilde Yararlanmak
Backlink Skyrocket Cracked
RankBuilder v.2.9.93-[Cracked]

1 Yorum “ SEO Çalışmalarında Başarıyı Ölçeklendirmek”

  1. vedat says :Cevapla
    26 Eylül 2016 at 04:24

    merhaba domain tescilde kararsız kaldım

    boschservisiadana.com daha iyi

    yoksam adanaboschservisi.com hocam hangisi tercih edilmelidir seo konusunda şimdiden tskrler.

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılan Konuları Burada

  • Kurumsal Facebook kullanımı için püf noktaları!

    İletişim kelimesi, TDK’ da “Duygu, düşünce veya...
    0 comments
  • Teknik Bir SEO Süreci Oluşturmak

    SEO rekabetinde SEO firmaları ve SEO danışmanla...
    0 comments
  • Kelime Kısaltmaları ile SEO ve Google

    Google bazı kelime kısaltmaları ile kelimenin a...
    0 comments
  • Saygın ve Otoriter Site Sahibi Olmanın 5 Yolu

    Kaliteli, yeterli ve otoriter bir site hazırlam...
    0 comments
  • Backlink Stratejileri Geliştirme ve SEO

    Backlink arama motorlarının var olduğu günden b...
    0 comments

Kategori ve Bölümler

  • Anahtar Kelimeler
  • Bloglar ve Seo
  • Genel
  • Link İnşaası
  • Seo Haberleri
  • Seo Programları
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Temel Bilgiler

Peynir Ekmek Gibi Gidenler

  • Edu ve Gov Backlink Bulma Programı - 83.524 Okundu
  • Önümüzdeki birkaç ay içinde 10 Yeni SEO Değişikliği - 51.315 Okundu
  • Ücretsiz Organik Hit(Denemek İsteyenlere) - 50.987 Okundu
  • Google Örümceklerinin Kullanımını ve Site Yükseltme - 40.593 Okundu
  • Rakip Sitelerin Hitini Öğrenin - 39.319 Okundu
  • Otomatik Türkçe Dizin Ekleme - 38.605 Okundu
  • Seo Yapılmış Bir Sitenin 10 Unsuru - 37.350 Okundu
  • ForumBot v2.4 Cracked - 36.166 Okundu
  • Serp’Deki Otoriter Siteleri Bulmak İçin 2 Seo Aracı - 29.700 Okundu
  • Blog Yazınız İçin Konu mu Arıyorsunuz? - 25.639 Okundu

Sizden Gelen Yorumlar

  • Yükleniyor...

Etiket Bulutu

Neden Bizi Seçmelisiniz?

  1. 2017 Günsel Seo Algoritma Çalışması
  2. Sitenizi Ziyaret edenler sadece eş,dost ve arkadaştan ibaretmi ?
  3. Sitenizin Ürünlerini kimse incelemiyor ve satışar dibe vurmuş durumda mı?
  4. Profesyonel SEO ile %100 Garantili İlk Sayfa..

 

BİLGİ DEPOSU

  • Temel Bilgiler
  • Link İnşaası
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Seo Programları
  • Bloglar ve Seo
  • Anahtar Kelimeler

Sosyal İletişim

  • İletişim ve Ofislerimiz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Kayalar Bilişim

  • HAKKIMIZDA

© 2017 Profesyonel Seo Danışmanlık,Eğitim,Yayıncılık ve Dış Ticaret .

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Sponsor Link:Miray Kaya-
Büyük nazar boncuğu

TOP