SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

Profesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO PlatformuProfesyonel Seo | Seo Teknikleri ve SEO Platformu

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Seo Fiyatları
  • Blog
    • Genel
    • Temel Bilgiler
    • Seo Haberleri
    • Link İnşaası
    • Seo ve Sosyal Medya
    • Bloglar ve Seo
    • Seo Programları
    • Anahtar Kelimeler
  • Hizmetlerimiz
İLETİŞİME GEÇİN
  • Profesyonel Seo
  • Blog
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Başarılı bir sosyal medya kampanyası için 5 ipucu!
 

Seo Teknikleri,Kütüphanesi ve Haberler

Perşembe, 01 Haziran 2017 / Kategorisi Seo ve Sosyal Medya

Başarılı bir sosyal medya kampanyası için 5 ipucu!

5 yıldan daha kısa sürede hayatımızın vazgeçilmezlerinden birisi haline gelen sosyal medya, bugün geleneksel iletişim biçimlerini temelinden değiştiriyor.

Medyanın haber verme şeklinden markaların müşterilerine ulaşma biçimlerine, kullanıcıların iletişim kurma yöntemlerinden kullandığımız iletişim araçlarına kadar her şey sosyal medyanın gücünün etkisi ile dönüşümden geçiyor.

 

Hedefli iletişim

Her ne kadar sosyal medya kampanyalarının hepsinin amacı ve yöntemi farklı olsa da, başarılı sosyal medya kampanyalarının bazı ortak yönleri var. Bu özelliklerden en belirgini ise kampanya hedefinin ve hedef kitlenin açıkça belirlenmiş olması. Eğer kampanyanızı başlatmadan önce yeteri kadar zaman ayırıp kimlere ulaşmayı ve neler hedeflediğinizi netleştirmediyseniz, başarıya ulaşmanız çok zor.

Ölçülebilirlik

Her kampanyada olduğu gibi sosyal medya kampanyalarında da ölçülebilirlik çok önemli. Eğer hedeflerinizi açıkça belirlediyseniz ve mesajınızın ulaştığı hedef kitleden beklentilerinizi biliyorsanız o zaman kampanyanızın başarılı olup olmadığını da rahatlıkla söyleyebilirsiniz. Yine de belirlediğiniz hedeflere ulaşamamış olmanız, her zaman kampanyanın başarısız olduğu anlamına gelmeyebilir. Örneğin; hedeflediğiniz kadar paylaşıma ulaşamadığınız halde ulaştığınız kitlede mesajınızın etkisi beklediğinizden çok daha yüksek olmuş olabilir. Aynı şekilde paylaşım veya erişim hedefleriniz tutmadığı halde satışlarınız yükselmeye başlamış olabilir. O nedenle kampanyanızın başarılı olup olmadığını ölçerken kapsamlı bir değerlendirme yapmanız ve farklı kriterleri göz önünde bulundurmanızda fayda var.

İçerik önemli

Sosyal medyanın emekleme dönemindeyken yaratıcı olan hemen her sosyal medya kampanyasının başarılı olacağını rahatlıkla söyleyebilirdik. Ancak şu anda durum hiç de o kadar kolay değil. Bugün sosyal medyada çok fazla mesaj var ve sizin mesajınızın bu karmaşa içerisinde kaybolup gitme ihtimali çok yüksek. O nedenle bugün sosyal medyada başarılı olabilmek için birkaç yıl öncesine göre çok daha fazla çalışmalı ve iyi bir planlama yapmalısınız.

Sosyal medyada takipçilerinizin ne tür paylaşımlara daha fazla ilgi gösterdiklerini, hassasiyetlerini ve beklentilerini biliyorsanız, yapmanız gereken iyi bir mesaj hazırlamak olmalı. Sosyal medyada başarılı bir kampanyanın en önemli ayağı, takipçilerinizi etkileyecek ve harekete geçirecek bir mesaj verebilmekten geçiyor. Mesajınız yeteri kadar güçlü değilse hedefinize ulaşmanız imkansız.

Mesajı doğru kanaldan vermek

Çok güçlü bir mesaja sahip olmanız sosyal medya kampanyanızın başarıya ulaşması için olmazsa olmazlardan birisi, ancak tek başına yeterli değil. Mesajınızı doğru mecradan vermelisiniz. Hedef kitlenizden beklentilerinize ve mesajınızın içeriğine göre kullanacağınız sosyal medyaya karar vermeniz gerekiyor. Örneğin; takipçilerinizden hızlı geri dönüş olmak istiyorsanız Twitter daha doğru bir araç olacaktır. Facebook ise kullanıcıların kendi görüşlerini daha çok paylaştıkları bir sosyal ağ olduğu için mesajınızı bu mecraya uygun şekilde sunmalısınız. Facebook üzerinde çok fazla ilgi çekebilecek bir mesaj Twitter’da beklenen etkiyi yapmayabilir. Yine Youtube veya Instagram üzerinden bir kampanya yürütecekseniz beklentilerinizi bu araçlara göre belirlemeli, mesajınızı da bu mecralara uygun şekilde sunmalısınız.

Sadelik

Yaratıcılık harika bir şey! Ancak yaratıcı olmak uğruna mesajınızı veya mesajınızı verme şeklinizi karmaşıklaştırmayın. Mesajınızı, mümkün olduğunca sade ve hedef kitlenizin ilgisini çekecek bir tonda sunmalısınız. Unutmayın, kampanyanız yaratıcılığı sadelikle birleştirebildiğiniz ölçüde başarıya ulaşacaktır.

Bir önceki yazımız olan Starbucks CEO'su Howard Schultz’dan markanızın geleceğini etkileyecek 10 öğüt başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Bu Konular ilginizi cekebilir mi ?

Seo Yöntemleri LİKEDIN kullanımı
Sosyal medyada farkedilmenizi sağlayacak tüyolar
İnsanların sosyal medyada markanız hakkında konuşmasını nasıl sağlayabilirsiniz?

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılan Konuları Burada

  • Kurumsal Facebook kullanımı için püf noktaları!

    İletişim kelimesi, TDK’ da “Duygu, düşünce veya...
    0 comments
  • Teknik Bir SEO Süreci Oluşturmak

    SEO rekabetinde SEO firmaları ve SEO danışmanla...
    0 comments
  • Kelime Kısaltmaları ile SEO ve Google

    Google bazı kelime kısaltmaları ile kelimenin a...
    0 comments
  • Saygın ve Otoriter Site Sahibi Olmanın 5 Yolu

    Kaliteli, yeterli ve otoriter bir site hazırlam...
    0 comments
  • Backlink Stratejileri Geliştirme ve SEO

    Backlink arama motorlarının var olduğu günden b...
    0 comments

Kategori ve Bölümler

  • Anahtar Kelimeler
  • Bloglar ve Seo
  • Genel
  • Link İnşaası
  • Seo Haberleri
  • Seo Programları
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Temel Bilgiler

Peynir Ekmek Gibi Gidenler

  • Edu ve Gov Backlink Bulma Programı - 83.504 Okundu
  • Önümüzdeki birkaç ay içinde 10 Yeni SEO Değişikliği - 51.312 Okundu
  • Ücretsiz Organik Hit(Denemek İsteyenlere) - 50.891 Okundu
  • Google Örümceklerinin Kullanımını ve Site Yükseltme - 40.582 Okundu
  • Rakip Sitelerin Hitini Öğrenin - 39.315 Okundu
  • Otomatik Türkçe Dizin Ekleme - 38.578 Okundu
  • Seo Yapılmış Bir Sitenin 10 Unsuru - 37.348 Okundu
  • ForumBot v2.4 Cracked - 36.157 Okundu
  • Serp’Deki Otoriter Siteleri Bulmak İçin 2 Seo Aracı - 29.697 Okundu
  • Blog Yazınız İçin Konu mu Arıyorsunuz? - 25.637 Okundu

Sizden Gelen Yorumlar

  • Yükleniyor...

Etiket Bulutu

Neden Bizi Seçmelisiniz?

  1. 2017 Günsel Seo Algoritma Çalışması
  2. Sitenizi Ziyaret edenler sadece eş,dost ve arkadaştan ibaretmi ?
  3. Sitenizin Ürünlerini kimse incelemiyor ve satışar dibe vurmuş durumda mı?
  4. Profesyonel SEO ile %100 Garantili İlk Sayfa..

 

BİLGİ DEPOSU

  • Temel Bilgiler
  • Link İnşaası
  • Seo ve Sosyal Medya
  • Seo Programları
  • Bloglar ve Seo
  • Anahtar Kelimeler

Sosyal İletişim

  • İletişim ve Ofislerimiz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Kayalar Bilişim

  • HAKKIMIZDA

© 2017 Profesyonel Seo Danışmanlık,Eğitim,Yayıncılık ve Dış Ticaret .

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Sponsor Link:Miray Kaya-
Büyük nazar boncuğu

TOP